عکسای گروه kara


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

sania
ساعت22:26---14 فروردين 1391
سلوم سیسی...

خوفی؟

چه خفرا؟خفرنمیگیری؟باااش..

داشتیم؟

بهم سر بزن..منتظرم
پاسخ:سلام...باور کن فقط به احترام یونگ سنگ تورو به چک و لگد نگرفتم وگرنه مرده بودی.. من سرنمیزنم یاتو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟


لیلا
ساعت19:54---14 فروردين 1391
سلام عزیزم.واسه جونگی تفلد گرفتم.بدوبیا!
پاسخ:اومدم سیسی


Eva
ساعت1:55---12 فروردين 1391
آپم[بوسه]

Eva 
ساعت15:54---10 فروردين 1391

آپم

اومدم عشیشم



Eva 
ساعت11:13---7 فروردين 1391

مرسی عزیزم ما هم لینکت کردیم

میسی



Eva
ساعت16:51---6 فروردين 1391

دوست خوبم وبلاگت خیلی قشنگه اگه خواستی بیا با ما تبادل لینک کن خوش حال میشیم

باش گلم لینکت کردم. 



ليلا
ساعت1:08---6 فروردين 1391
عيدت مبارک عزيزم!
پاسخ:عیدتوهم مبارک گلم!


زهرا
ساعت11:45---5 فروردين 1391

سلام عیدت مبارک...
آپممممممممممممم...

همچنین....آمدم..



mary
ساعت22:48---2 فروردين 1391

salaaaam apaaam bepar biaa

اومدم



دیانا
ساعت20:05---1 فروردين 1391
سلاااام..عیدت مبارک گلم....خوبی؟؟؟؟
پاسخ:مرسی عشیشم....


sanily
ساعت16:24---1 فروردين 1391

salammm manam tripel s i hastammm bloge ghahsangi dariiii man toro ba ejaze linkidam age khasti toham mano belink,,bloge manam darmorede ss501(eydetam mobaraaak)

مرسی گلم الان میام وبت..راستی منم لینکت کردم.....



زهرامممممم
ساعت16:15---1 فروردين 1391

سسسسسسسسسسلامم

عیدت مبارک

سال باحالی داشته باشی - ک ک ک....

عید توهم مبارک 



diana
ساعت18:59---29 اسفند 1390
سلاااام.خوبی؟؟؟؟؟ببخشید نبومدم اخه نت نداشتم...وااای من خیلی گروه کارا رو دوست دارم...
پاسخ:باش اشکال نداره.........آها منم دوستشون دارم


زهراممممم
ساعت14:40---29 اسفند 1390


سسسسسلاممممممم –
من اپ کردممم – بپر بیااااا

سال نو پیشاپیشس مبالککککک

سلام!!!!!!باش...مرسی



yasin
ساعت3:13---27 اسفند 1390
سلام خوبی

میگما داشتم تو اپارات چرخ میزدم دیدم طرفدار اهنگ کره ای اونجا هم هست .من اینجا عضوم

خواستی بیا عضو شو .واسه طرفدارای کره هستش.

http://koreansingergroup.com/forum/
پاسخ:مرسی عزیزم باش الان میرم عضو میشم


محیا 
ساعت21:40---26 اسفند 1390

سلام من همونیم که تو اپارات بهش کامنت دادی.به وبلاگ منم یه سری بزن.

عزیزم هرچی سعی میکنم نمیتونم وارد وبلاگت بشم...



لیلا
ساعت23:45---24 اسفند 1390
نمیتونم بمونم آخه.ولی این آپمو واسه تو میذارم.بیا ببین.ناراحت نشو.شاید یه وقتی اومدم....ببخشید غزل جونم.دوست دارم

لیلا
ساعت22:31---24 اسفند 1390

سلام عزیزم.بیا آخرین آپمو ببین.آخه من دیگه نمیام.تو این مدت مثل آبجیم بودی!ممنون!دلم برات تنگ میشه عزیزم.بای!
--------------------
راستی ببخشید همش میگفتم آپم.توروهم اذیت کردم.....

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



لیلا
ساعت17:00---23 اسفند 1390

سلام عزیزم.دوباره آپم!

میگم دست به آپت خوب شده ها.......اومدم سیسی



لیلا
ساعت22:23---22 اسفند 1390

سلام آجی جونم.آپممممممم.بدوبیا!

شلام عشیشم......اومدم



لیلا
ساعت21:11---21 اسفند 1390
چیزی مال من نیست.منظورم اینه که این آهنگyour manاز دابل اس نیست؟(یور من یعنی همون your manدیگه)
پاسخ:آها......................................هه هه


sania
ساعت19:34---21 اسفند 1390
میسی سیسی جونم...

آپمممممممممممممم
پاسخ:اومدم سیسی


لیلا
ساعت16:40---21 اسفند 1390

سلام عزیزم.خوب ببخشید چرا میزنی؟یادم رفت.تازه به هیچکی خبر ندادم
راستی اینا رو ولش.آهنگ وبت خیلی باحاله.همون یور من نیست؟

سیلام...نزدمت که......باش

قربان شما.......چی چیه تو نی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,سـاعت 20:31 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.